Sunday, March 4, 2012

Mingəçevirdə Əcnəbilər

Mingəçevir müqayisə edilməz şəhərdirBu gözəl şəhərdir, fəvvarələr və işıqlar ilə doludur.  Yayda, mən Heydər parkında musiqiyə qulaq asmağı və dostlar ilə üzməyi çox xoşlayıram.  Mingəçevirda maraqlı şəylər var və mən burada çoxlu yeni dostlar ilə taniş oluram.

Buna baxmayaraq kişilər mənimlə pis davranır çünki mən xarici vətəndaşam və ya sadəcə qadın olduğum  üçun.  (Mən bilirəmki Azerbaycanda qadinların belə problemləri var.)  Bəzən mən gəzintiya getmək istəmiram, həmçinin, adamlar tez-tez gözünü zilleyib baxır onlar xarici şəxs görəndə gülməyə başlayırlar.

Mən fikirleşiramki onlar coxlu xarıci vətəndaş görməyiblər, amma xarici vətəndaşın burda yaşamasını çətinləşdirirlər.  Bu Mingəçevir üçün pisdir, xarici şəxslər bunlar haqinda dostlarına ailələrinə deyacaklar.  Onlarda Azerbaycan haqinda pis fikirləşəcəklər və bu  həqiqət deyil, amma Azərbaycanda uzun muddat qalmayan adamlar Azərbaycanın möhtəşəm olduğunu bilməyacaklər.  Sən xarici vətəndaşlarla danişarkan sən davranışlarla ölkəni təmsil  edirsən (və mən Amərikanı  etdiyim işlərlə və davranışımla təmsil edirəm). 

Hal-hazırda, Mingəçevirdə Çindan və Amerikadan olan insanlar yaşayır və idman və iş üçün gələn xaricilər var.  Bizim çox gözəl imkanımız var ki Azərbaycanın necədə gözəl ölkə olduğunu göstərək.
Azərbaycanlıların necə mehriban olduğunu bilsinlər.  Mənə çox yaxşı davranırlar, amma küçədə gəzərkən  mənə evim kimi dogma olan Mingəçevir haqqında yaxşı  şeylər deya bilmərəm.

Gəlin bir-birimizlə mehriban olaq.

Bu məqaləni tərcümə etməkde kömək etdiyi üçün Humay Baxisovaya çox teşşəkkür edirəm.

2 comments:

  1. Nice work delving into the Azeri! I'm impressed. Write up something about the 22 guys arrested recently. I'm curious as to what's happening over there...

    ReplyDelete
  2. i have neer been in Mingecevir.But i know it is true also in Baku when you walking in the street.But i dont think that its serious problem.MOre tourists will come and the people(especally youngs) dont see them as know.we need only a few time i think.ps:sorry for my poor English))

    ReplyDelete